så vad ska man göra nu

Sökte jobbet tillbaka till samma tjänst som jag hade i varberg. Trivdes mycket bättre i varberg och kunde då också få upp mibn lön..stod mellan mig och två andra förskollärare först, varav en var en förälder och de ville dom inte ha fler på ..förälder till ett barn på förskolan alltså.. så då var de jag och en till de stod mellan..eftersom det varit ganska turbulent på förskolan så antog jag att jag stod ganska högt i kurs eftersom jag kände till hur dom arbetade och kände alla barnen. Sen kom det in en ansökan till precis innan ansökningsperioden var slut...Hon fick jobbet...frågade varför det inte blev jag...för att hon hade mycket längre erfarenhet sa rektorn...då undrar man ju..dom vet ju hur jag jobbar och alla barn, föräldrar och personal ville ha mig tillbaka...dom har ju redan en med flera års erfarenhet..är det inte bättrre med en som är hyffsat nyutbildad då som vet de senaste....mycket har ändrats sen de tidigare förskolleutbildningarna...
han sa dock att de nog kommer komma ut en tjänst till så han undrade om han fick spara min ansökan...men tycker ändå det är konstigt om dom tyckte jag jobba så bra som dom sa varför inte välja mig då....jaja ska öppna en ny förskola i varberg...hade varit kul att vara med och starta upp något nytt...får se vart de bär...
det är väl iaf tur att man har ett jobb över huvudtaget

Baileys mår hyffsat bra med..börjar gå upp i vikt...och han får bara en halv enhet...mår bättre coh bättre så hoppas att han blir bra snart...hålla tummarna

var väl allt för nu....ska ge baileys mat och insulin snart

ha det
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0