på jobbet

Hej hopp. Nu sitter man på jobbet och väntar på att första barnet ska komma. Baileys hade 22.9 idag vilket är högt också. Men inte lika högt som för några dagar sen. Jag har gått över till att ge han mjau maten som jag läst om på flera sidor är bra. Den veterinär maten som jag har gett kostar ju 21 kr burken.. Blir för dyrt om de ändå fungerar lika bra eller bättre med den här maten som bara kostar 9 kr för en jätte burk. Idag slutar jag tidigt med. De är fördelen att börja tidigt. Innan har jag tyckt det varit jobbigt att gå upp tidigt men nu spelar de ingen roll eftersom jag alltid går upp den tiden för baileys skull.. Nej dags att jobba. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0