idag är en toppen dag

ja..det enda negativa med denna dan hitills är ju att det är söndag...det är ju inte så skoj för då har man en hel vecka framför sig. Vart tog helgen vägen? De vet jag nog..

Fredags gjorde jag ingenting....

Lördags skulle jag festa. Mia och hennes systrar kom upp och kvällen var ganska så planerad. Vi skulle sitta här och dricka och sjunga singstar och så, sen gå ner till Johnny där han drack med sin killkompis. Men de blev inget med de..halv 8 ungefär kom Mia och hennes systrar.. Halv 9 så mådde jag så dåligt så fick gå och lägga mig...det var den lördagen de...så tidigt har jag nog aldrig lagt mig...Rekomenderar folk att ÄTA innan man börjar dricka...hade inget hemma så hann inte äta kvällsmat..det ångrar jag..nästa gång blir de mat =)

Men varför är det en toppen dag då?..
I morse när jag kolla blodsockret på baileys så låg de på 26,6 så sjunkit lite...dom senaste dagarna så har det ju legat på 29,9 vilket är skyhögt..så get två enheter insulin vilket har fått de att sjunka till 17-18 vilket är högt de med...nu vid kl 10 så hade blodsockret sjunkit till 13....HURRA äntligen ligger de inom gränsen av vad de ska ligga...5-7 är ju normalt för en katt men under 15 som sagt sa veterinären är bra och där ligger han ju nu...

hoppas på fortsatta sådanna värden...

___________________________________________________________________________________________

jobbigt igen....

nu hade värdena stigit till 31,6..förstår inte det här....så lågt som 13 har de aldrig varit men de har heller aldrig varit så högt som 31.6 innan låg värderna max på 23 så det är ju stor skillnad....varför måste han pendla så...*snyft*

vill inte att de ska ligga så högt som de gör....

bad jobbigt livet är just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0