hopp.....och....förtvivlan

ja sucka..kroppen är helt slut....
idag när jag gav baileys insulin sprutan låg han på
20,4 tog 3 timmar efter då hade det sjunkit till 16.6

hurra tänkte jag..ett stort bevis på att insulinet tar...sjunkit så mycket på bara några timmar de måste ju insulinet ha gjort..
åkte till jobbet glad

kom hem från jobbet tog blodvärdena då låg de på
21.6
jaha tänkte jag..är ju dags för den nya sprutan om bara 30 min så insulinet har väl gått ut ur kroppen...gav insluinet och väntade 3 timmar...hoppas hoppas de har gått ner....nej då hade det gått upp
så han låg på 21,8 ist...och så var man tillbaka på förtvivlan....

imorgon är sista dagen med anibiotika....får se vad som händer med värderna då...

fortsätter att knyta mina tummar

vill inte mista min älskling

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0