jul

Ja har verkligen haft fullt upp i jul... så fullt upp så jag blev sjuk med..men bra var det för då hann jag koppla av och göra det jag var tvungen att hinna med hemma...man spenderar ju hela dagarna på jobbet ju....skönt med ledigt nu iaf..ledig till 3 januari..hurra..men den lediga tiden går alldeles för fort..jag hade behövt 4 veckor ledigt även vid jul juh..

så vad hände under jul då..innan jul var vi på kryssningen...var skoj men blev besviken på de så kallade julbordet..mycket mindre var de.. dom hade tydligen gjort om i restaurangen vilket ledde till att dom bjöd på mindre mat ist..kostade väl för mycket med renoveringen =(
här kommer lite bilder

snö snö snö...ju längre upp mot stockholm vi kom desto mer snö blev det

i väntan på att få åka på båten

fick ju sminkning av johnny på face stockholm..så här blev resultatet

Ser ni hur blixten har gjort med mina ögon...blåååååaaa...

i väntan på buffe´

julmat...

stockholms skärgård

den fina julpyntade båten...

föresten så var vi ca 5 min från bombattentatet i stockholm...hörde de inte förens vi kom tillbaka från stockholm..men vi hade parkerat bilen på den gatan som han hade sprängt bilen...vi åkte därifrån ca 20 kvart i 5...lite läskigt...johnny såg till och med mannen.. tur att vi hann åka...

det var väl den resan de...

var ju på robert gustavsson den 18 december med.. den var sådär..kändes som han bara ville bli färdig med föreställningen..och inte särskilt kul...

så var de julafton då...vad fick jag i julklapp?

En dammsugare faktiskt...sånt får man när man blivit vuxen....näe men hade ingen så super bra att få..då får man en ordentlig också...riktig bra sugförmåga iaf =)

en sån där...=)
sen så fick jag presentkort på make up store, en liten lampa, skönhets saker och en hel del bra att ha saker.. sen fick jag en modellfotografering...inte min grej..men kan väl vara kul att ha gjort innan man blir pensionär eller fått alla rynkor =) fick en del annat med...småsaker sådär....tråkigt att julen är över iaf =(

har beställt några klänningar som jag verkligen hoppas ska hinna komma till nyår

den och en till svart klänning

kan vara tveksamt om dom hinner komma till nyår...men hoppas kan man ju alltid...vet inte riktigt vad jag ska göra till nyår...pulkarace i länghem...låter ganska skoj...men får se...

nu får jag gå och göra något vettigt..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0