Hinner inte med just nu

nej kommer väl få magsår denna julen..uscha vad mycket det är...håller ju på med lägenheten...1 rum klart..1 återstår...eller inte riktigt ett för har börjat på halva de... men har saker i hela lägenheten som jag inte vet vad jag ska göra av..kan inte städa eller få upp några julsaker eller nåt..hela köket är fullt med bröte så kan inte julbaka heller..ska en sak in i tex min garderob så står de 100 saker i vägen för att ställa in den, så de går inte..och skulle jag flytta saker från graderoben till köket så står de 100 skaer där som gör att jag inte kan flytta in saken där den ska stå..ja ni fattar...får inget gjort... sen har det gått åt sjukt mycket pengar denna helgen med..vill knappt tänka på de

soffa - 2999 kr
bilbesiktning -300 kr
klippning, färgning - 650 kr
tvbänk - 2450 kr
gekås - 2900 kr
räkningar 8000
avgasrör - 2000
= 19299 kr

psen får jag ombesiktning på bilen med som ska vara klart denna månad...lagning
ca 1500 kr och ombesiktning 200 kr
+ en massa småsaker med
och då har jag inte köpt julklappar eller något sånt i år än...gahh ni förstår mitt problem...
ska på kryssning i helgen med..men de betalar ju som tur är johnny, men en del går de ju på ändå..äta ute och så..
men jaja pengar är ju till för att spenderas..eller hur...
men det har gått åt sjukt mycket denna månaden..hoppas det lugnar ner sig lite sen för annars blir jag bankrutt...det är tur man jobbar alltså...

näe nu blir de annat-..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0